tiistai 2. lokakuuta 2012

Meidän koulun festarit!

Tää tuli kuiteskin myöhässä. Tän päivän oon käyttänyt siirtäen kuvia puhelimesta koneelle, eli kohta puoliin pitäisi tulla vähän isompi postaus kuvista. Kunhan saan ne loputkin, koska nyt ne ei enää halua tehdä yhteistyötä mun kanssa. Kuvien lataamisessakin kestää niin pitkään, pitää varmaan joku lauantai niille omistaa.

3.9.-9.9.2012
   Viikko meni koulussa harjoitellen tanssia ja valmistautuessa festareita varten. Torstaina oli kaikki tunnit lyhyempiä, jotta voitiin laittaa koulu kuntoon perjantaita varten.
   Perjantai olikin hauska päivä! Koulu alkoi vasta kymmeneltä, mutta aamutreenien takia mun piti tulla koululle jo yhdeksältä. Aamupäivä vietettiin taas järjestellen luokkahuoneita ja ruokailun jälkeen aloitettiin festarit. Koko homma alkoi auditoriosta, missä oli hienoja lauluesityksiä ja 14.30 mentiin avaamaan omat luokat. Paikalle alkoi tässä välissä valua jonkin verran poikia. Itse juttelin aina joidenkin tyyppien kanssa ja juoksentelin lähinnä ympäri koulua katsomassa, että mitä oikein tapahtuu. En oikein ehtinyt osallistua mihinkään, mutta parissa luokassa viivyin hieman pidempään. Meidän kahvilassakin mun piti istua ja pitää pystyssä nopeuskisaa, jossa piti arvata, että mitä sanaa mä selitin. Kaikki oli aika hyviä siinä. Viiden aikoja oli tanssi ja se meni (kai) ihan hyvin. Mulla ei oikein ole muistikuvaa siitä. Lopussa oli vielä festarien sulkemisseremonia ja siellä oli esiintyjiä muilta kouluilta. Ja ne oli hienoja esityksiä! Tykkäsin itse henkilökohtaisesti eniten yhden poikakoulun tanssiryhmästä. Kaikki siinä ryhmässä olivat tajuttoman hyviä tanssijoita ja se oli hienon näköistä! Myös meidän koulun kpopparin ryhmä esiintyi ja he olivat kaikki kyllä tosi ammattimaisia ja hyviä esiintymään. Se taisikin olla mun mielestä toiseksi parhain esitys!
   Viikonloppuna tuli käytyä Suvin kanssa Myeongdongilla ja kirkolla pariin kertaan. Lauantaina mulla oli tunti kirkolla ja sunnuntaina ihan normaalisti kirkolle. Paikalla oli vain yksi poika aamulla, koska uusi poika ei tiennyt minne tulla. Myöhemmin menin syömään yläastelaisten kanssa jäätelöä ja kirjakaupan kautta kotiin. Oli ihana viikko! Harmi, että ne oli mun ensimmäiset ja viimeiset oman koulun festarit. Kaikille kakkosille ne oli myös viimeiset festarit.

Näköjään nää tiivistyy aika hyvin. Tähän mahtuisi hyvin kuvia, mutta niiden lataaminen kestää pitkään ja nyt en ehdi laittaa. Yritän kyllä mahdollisimman nopeasti saada niitä taas tännekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti