sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Väsyviikko (hieno nimi)

Ei ollut aikaa laittaa kuvia, yritän parantaa tapani ensi viikon aikana. Oisin lauantaina käynyt ottamassa paljonkin kuvia, mutta satoi vettä! Oli hienot säät.

Maanantai 16.4.2012
Tänään olin pahis ja pidin hiuksiani auki melkeinpä koko koulupäivän. Ei silleen, kun opetttajat ei välitä miten hiukset on. En sit tiiä, onko se sääntö jo muuttunut kun siitä puhutaan. Mutta tosiaan hiukseni olivat normaalia kiharammat, kun oli jäänyt kuivaaminen illalla vähemmälle ja voi että sain niistä kommenttia. Opettajiltakin tuli kehuja, et oot niin nätti ja kaikkea. Hanjatunnilla lueskelin paperista ääneen jotain, koska en oikeasti tiedä mitä mä sanoin. Ja kaikki oli ihan "WAU" kun osasin lukea niitä. Juuri niin. Enkuntunnilla saatiin pitää hieno esitys yhestä kirjasta, joka oltiin luettu ja ope oli et älkää käyttäkö niin vaikeata englantia. Ja sekin oli joku hyvittää jollekin niin tasohan oli huima joo...mut muille liian vaikea. Kotiin menin taas JiEunin ja JiEunin kanssa eikä siinä mitään sen ihmeellisempää. Kotona tein jotain järkevää, kuten päivitin blogin hahaa!

Tiistai 17.4.2012
Jostain syystä olin huippuväsynyt tänään ja yritin kaikkeni pysyäkseni hereillä tunneilla. Eturivissä on mukava istua, siinä ihan opettajan edessä. Ei voi oikein nukahtaa. Nyt luistin matikantestistä, kun sain tosiaan opelta luvan unohtaa matikan, kiitos ja ylistys. Alettiin käymään jotain ihan pimeää juttua ja olin vaan silleen ööjoo...? Niin keskityn ensin koreaan ja vasta sen jälkeen matikkaan. Matikan opet kun ei oikein osaa enkkua ja toinen niistä vihaa sitä. Tänään meninkin kotiin DaSeulin kanssa, koska JuYoung opiskelee ahkerasti midtermiä varten. Sillä ei oo enää aikaa mulla :((. No mut DaSeulin kanssa puhuttiin kaikkea hauskaa ja en raaskinut kertoa sille, että Euroopassa ei monessakaan maassa oo samanlaista tuijotusta aasialaisia kohtaan kuin täällä länsimaalaisia kohtaan. Sillä oli vähän virheellinen käsitys, kun Euroopassakin on ihmisiä, joilla on suorat mustat hiukset ja ruskeat silmät. Kotona panostin kunnolla koreaan ja kattelin baseballia. Hyvin hauskaa oli.

Keskiviikko 18.4.2012
Kirkkohommassa oli pohjoiskorealainen puhumassa jostain. Pohjois-Korean oloista tai jotain tämmöstä, kuvat oli mielenkiintoisia. Siinä olikin about kaikki mitä ymmärsin esityksestä. Oli se kyl silti aika järkyttävää. Tunnit mateli hienosti eteenpäin ja kun olin pesee hampaita kolmannessa kerroksessa (oma luokka on ekassa, mut oli vessat täynnä) niin kuulen takaa hiljaa ja ujosti "Ellina! Ellina!" ja kun käännyin katsomaan niin siellä oli joku ykkönen. Se tuli puhumaan mulle tosi ujosti, mutta innokkaasti ja oli vain niin hurjan suloinen! Aaww sulin siinä. Meillä ei ollut taaskaan klubeja, niitä on ollutkin jo niinkin huima määrä kuin KERTA! Ne tunnit katoaa aina johonkin muuhun turhaan, eiks matikkaa vois uhraa sellassiin? Koulusta kun lopulta lähdin, niin ykkösilllä oli tänään grillipäivä. Portaita alas kävellessä se samainen ykkönen tulee mun luo ruuan kaa ja työntää sitä mulle. Oli silleen "Tein tän. Ellina oon sun fanisi!" ja oli taas tosi ujo. Söin sen lihanpalasen siinä ja kiitin paljon ja se juoksi äkkiä takaisin. Oli ihana <3. Kotona mua odotti pieni paketti Suomesta ja pääsin näyttelee hienoja kuvia musta ja veljestäni ommalle. Siis kuka on niin hyvä, että unohti ottaa lapsuuskuvia mukaan? Siitä me oltiin kyllä tosi suloisia.

Torstai 19.4.2012
Oli aika pienestä kiinni etten ois myöhästynyt junastani aamulla. Oisin kauniisti myöhässä koulusta jos niin kävisi... Vein kouluunkin ne kuvat näytille ja siellä oli yksi isompi kuva veljestäni pelaamassa lätkää. Se kuva meinattiin pölliä pariin kertaan haha tää faniklubi! Lähin kohti opettajienhuonetta mun tunnille hr-open kaa, mutta siellä olikin mun luokkalaisia puhuttelussa. Syynä oli, että ne oli jääneet kiinni meikkaamisesta. Myöhemmin sain tietää, että joku kolmonen oli mennyt kantelee yhelle pelottavalle opettajalle niistä...kui kiva. Kyselin hr-opelta syytä meikkaamisen kieltämiseen ja päädyttiin jotenki puhuu kauneudesta yleensä.  Korean tunnilla pääsin näyttää, miten Suomessa jumpataan. Päädyin esittää molekyylijumppaa (Kemma2 todellakin!) ja oli vaan tosi outoa. Ruokiksella meidän olisi pitänyt kattoa tv:stä jotain tiedeohjelmaa, mutta kun ei ollut opettajia valvomassa niin jotenkin oudosti päädyttiin kattoo ihan muita ohjelmia. Aika kummallista mustakin. Kotiin kun tulin, niin olin yksin. Joku pakettimies tuli tuomaan pakettia ja vaan tökkäs sen mulle ja melkeen juoksi pakoon. Näin, oli ommalle se paketti. Tuijottelin telkkaria tylsistyneesti ja löysin Mnet countdownin. Ehin nähdä Shinhwan!! <3

Perjantai 20.4.2012
Ihan järkyttävän kuuma päivä. Eikä me vielkää pidetä kesäpukua, en kestä! Aamutunnit oli vaan jotain lievästi tylsää, mutta ruokiksen jälkeen lähettiin ettii tenniskenttää, kun uskonnontunti oli ulkona. Se paikka on koulualueen ulkopuolella ja kolme miesopettajaa kauheen vihasesti meille huuteli, et "mihin me ollaan menossa, tulkaa heti takaisin". Eikä ne meinanneet uskoa, kun selitettiin. Uskonnontunti oli ihan oikeasti pihalla ja lauleltiin siellä lauluja ja ope kysy multa, et "Elina tykkääks ylistää". Ja kun musta laulaminen on kivaa, niin toki vastasin myöntävästi. Sen takia pääsin vetää sooloesityksenä jonkin laulun. Päädyin Swing Lowhon ja esitin hienon tanssinkin (mä uskon, että tiedätte!) jaaaa en oo ihan varma videokuvattiinks se. No mutta ulkona oli ihana sää ja sakuraa oli niin saatiin ottaa koko lopputunti kuvia. Ja niistä tuli hienoa! Lataan ne tänne jossain välissä... Koulusta lähin ajoissa ja hirveetä vauhtia kiidin metroon. Piti mennä Ruusun kaa YFUn toimistolle tapaa EBS:n väkeä, kun ne haluaa tehdä yhen jakson jonkun suomalaisen vaihtarin kouluelämästä. Niillä oli hieno idea, että se tyyppi joka valitaan menis vielä Suomeen pariks viikoks kuvattavaks, mutta me torjuttiin se idea heti. Ei olis oikeesti hyvä idea, kukahan senkin keksi... Mutta ne tarjos meille illallisen ja oli mukavaa porukkaa. Mentiin sen jälkeen kaikki vaihtarit eli Julia, minä ja Ruusu syömään jätskiä Baskin Robbinsiin ja oli kyl hyvää. Kotiin kun pääsin niin valvoin pitkään syystä tai toisesta, en kyllä muista mitä tein.

Lauantai 21.4.2012
Perjantaina oli niin kaunis sää ja lauantaina satoi koko päivän, kui ihanaa. No mut lauantain vietin InHyeokin (poika) kanssa. Tavattiin 11 aikaan ja mentiin niille kattoo elokuvia. Kateltiin Prince of Persia ensin jostain puolesta välistä, vaihettiin Matrixiin ja siitä Pirates of the Caribbeaniin. Oltiin kahestaan siellä ja meillä oli hienot keskustelut. Puhuttiin mm. siitä et mitkä supervoimat olisi kaikista realistisimpia ja kaikesta muusta ihan normaalista. Ei lähtenyt liikkeelle Matrixista tai mitään. Lopulta olin et ei kyl enää olla niillä ja lähettiin Game Centeriin Lotte Worldin lähelle. Olin ollut siellä kerran ja se ei koskaan. Eikä se luota yhtään tyttöjen suuntavaistoon, mutta hyvin löydettiin perille. Meille tuli ongelmat vasta kun yrittettiin päästä pois haha. No mut siellä heiteltiin korista ja pelattiin ilmakiekkoa ja muita pelejä. Voitin ilmakiekossa 5-4! Sain kans hienosti random moikkailua ihmisiltä ja lähettiin lopult, kun sen piti mennä syömään vanhempien kanssa. Se oli pahoillaan kun ei voinut saattaa mua kotiin ja kanteli mun reppua ja sateenvarjoa ja anto kulkea aina kaikesta edellä. Piteli ovia auki ja silleen. Miksei Suomessa olla näin kohteliaita?? Kotona mentiin syömään ulos jotain hienoa keittoa ja siellä oli mukava ahjushi. Neuvo mua miten sitä ruokaa syödään ja silleen.

Sunnuntai 22.4.2012
Sato edelleen... kirkolla Jio sano, että kaikki alko heti sanoo et "Elina tuli! Se on täällä!" ja yks poika, joka moikkas mua viimeks innostu aika kivasti kun nyt moikkasin sitä ekana. Kaverilleen heti kerto siitä ahaha. Se tyyppi, jolla oli haastattelu oli saanut sen työpaikan! Mitenköhän paljon ne oikeesti kiinnitti huomiota enkkuun vai oliks ne muut vaan huonompia? Koska sen oli aika kamalaa tasoa tai ehkä sitä vaan jännitti puhua mulle. Mutta sekin on hurjan mukava poika ja oli huolissaan, kun multa menee Raamatun opetus aika hienosti ohi. Raamattutunnin jälkeen sain jotain hienoa selittää ja siihen jäi yks random poika vaan hymyilee (ei se mitään tajunnut) ja loppuun se halus vielä high fiven. Jion kanssa hajottiin. Mentiin takaisin kirkolle, kun Raamattutunnit on eri rakennuksessa ja sain jutella paljon poikien kanssa, joiden mielestä mä oon ihan Barbie ja nätti ja silleen. Olin vaan et ei nyt taas tätä "oot nukke, ihan ku Barbie" juttua äääh... mut ei se haittaa kun ne oli just hauskoja poikia. Ja yks opettaja tuli, et Elina liittypäs kuoroon. Liityin. Siellä oli se poika, jota moikkasin jaaa oli mielenkiintoista. Sain kirjoittaa kaiken romaneilla itelleni, että pystyn laulaa mukana, kun hangulien lukunopeus ei oo viel sitä tasoa. Jiokin joutu liittyy heheheee! Oli hienoa laulamista ja hmm... joo. Siinä olikin sitten kaikkea hienoa puhetta niillä pojilla, joista Jio kerto myöhemmin eieiei. Mentiin sen jälkeen Jion kanssa syömään Lotteriaan ja ostaa mulle lisää sukkiksia. Ja jätskille tietysti. Metrossa kotimatkalla meinasin pyörtyä väsymyksestä, kyllä tää on aika rankkaa vaikka nukkuiskin paljon. Kotona meninkin nukkuu ja lähettiin myöhemmin syömään ulos.

Väsynyt olen, yritän saada kuvia myöhemmin. Ensi viikolla näen kai taas pikkusiskoni ja sellasta. Midtermitkin lähestyy niin niitten jälkeen kavereilla on aikaa! Menossa EverLandiin!! Ja Lotte Worldiinkin ehkä uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti