maanantai 16. heinäkuuta 2012

Nyt ei vaan jaksa keksiä otsikkoa

Mulla olisi oikeasti ollut vaikka kuinka paljon aikaa kirjotella tänne, mutta ei vaan tuntunut siltä... sori. Ja kun Ruusu sai vihdoin blogiaan päivitettyä niin aattelin itekin käydä tänne jotakin säheltämässä. Ruusun blogissa on muuten musta taas niin laadukkaita kuvia (oon niin kuvauksellinen), jotenkin vaan osaan. Ei se mitään kuiteskaan, meillä on aina niin hauskaa :DD eikä nää kuvat täälläkään musta mitenkään ylihienoja ole, mutta ihan siedettäviä varmaan. Ruususta oon vaan niin "söpö"... joo anteeksi mun purkaukseni.
    Mitäs muuta? Oon kirjotellut uudelle kirjekamulleni ja se on just hauska tyyppi. Haluaa mm. oppia suomea ja sulin kun näin sen kirjottaman viestin mulle. Kokonaan suomeksi :DD oli ihana yllätys! Mut ehkä mä voisin liikkua itse asiaan ja kirjotella mun hienosta elämästäni täällä. Ihan mukavasti rullaa, Jejun takia mulla on vain kivasti univelkaa eikä mun myöhään valvominen oikein auta asiaa (siis myös nyt, koska tähän menee vähän aikaa..)

Tiistai 3.7.2012
   Olin niin väsynyt et vaan nukuin ja haahuilin kotona.

Keskiviikko 4.7.2012
   Joskus yhen ja kahen välillä lähdettiin omman ja siskon kanssa syömään ja jatkoin itse matkaa Jamsiliin ostamaan levyjä. En muuten löytänyt mitään haluamaani, tyhjin käsin sieltä piti palata. Lagasin kotona ja illalla sisko soittaa, että mun pitäisi tulla takaisin Jamsiliin syömään. Metroon ja matkaan! Bussilla pääsisi nopeammin, mutta niiden käyttäminen pelottaa mua (Ruusu et oo yksin, vaikken sulle paniikissa soittele bussissa :DD).

Torstai 5.7.2012
   Omman kanssa käytiin pankisssa tekemässä mulle tili! Vihdoin ja viimein!! Siinä välissä ehti alkaa satamaan vettä, onneksi oli sateenvarjo. Lähdin tapaamaan Ruusua ja taisin sellaisen 40 minuuttia venailla asemalla. Kivaa oli, puhuin melkeen koko ajan puhelimessa ja en tiedä, olinko vaan jotenkin outo vai miksi, mutta ihmiset tuijotti mua paljon. Tai huomasin sen vaan paremmin, Jejulla en huomannut mitään. Keskityinkin kyllä maisemiin. Ruusukin lopulta ilmaantui ja lähdettiin isoon kauppahalliin. Ei oltu kuitenkaan menossa shoppailee vaan huomattiin, että kylteissähän lukee "akvaario". Suunnistettiin sinne ja ensin pohdittuamme omaa ikäämme (ei tiedetty oliko Korean ikä vai international... suomi pettää nyt) saatiin liputkin ostettua. Aattelin eka sitä aika pieneksi paikaksi, mutta sieltähän löytyi pingviinejä, rauskuja, haita, hylkeitä, manaatteja ja vaikka minkälaisia kaloja! Joista kuulemma yli puolet oli mun sukulaisia, meillä oli sukukokous. Samaan aikaan siellä oli joukko tarhaikäisiä ja ne oli kyllä aika suloisia samanvärisissä paidoissaan, vaikka vähän tielle välillä ryntäilivätkin. Ja niitä oli muuten paljon. Otettiin kyllä tosi kauniita kuvia itsestämme...
    Tän jälkeen suunnattiin mäkkiin ostamaan pirtelöt ja lähdettiin ne juotuamme etsimään norebangia. Ensin haahuiltiin siellä jossain ja päätettiin lopulta lähteä Gangnamiin. Kyllä me tän ostoskeskuksen lähistöltäkin löydettiin, mutta oli hämärän näkösii. Ganganamista löydettiin kivannäkönen ja saatiin yhen tunnin hinnalla huutaa kaksi tuntia. Siellä oli meidän lisäksi vain joku miesporukka viereisessä huoneessa laulamassa muistaakseni balladeja. Paljonkohan niitä häirittiin? Meidän kpoplaulut feilas kyl taidokkaasti.
   Norebangista siirryttiin kirjakauppaan ja löysin Super Juniorin uusimman albumin! On muuten kivan kokonen... sen jälkeen päätettiin mennä syömään ja löydettiin Subway. Sinne syömään ja törmättiin johonkin ulkomaalaiseen, joka halusi vähän meidänkin kanssa jutella. Kivasti oli miehellä käsilihaksia kyllä...

Perjantai 6.7.2012
   Aamulla lähdin tapaamaan kavereita ja sain odottaa jonkin aikaa metroasemalla (miks oon aina ajoissa?) kunnes kyllästyin ja lähdin kaverin kämpille. Siellä mun kimppuuni hyökättiin ja musta tuli joku meikkikokeilu, koska mut meikattiin siinä samalla. Siis vähän enemmän kuin mitä yleensä käytän. Asemalla luulin nähneeni kirjekamuni ja sainkin myöhemmin kuulla, että se oli hän! Oli vain liian ujo tullakseen juttelemaan mulle kavereiden ollessa paikalla. Meidän matka suuntautui kuiteskin Eiwha women's universitylle ja eka mentiin ottamaan "hienot" kuvat. Onneks ne photoshopattiin, tuli vähemmän hirveennäkönen.... siellä saatiin venaa hyvän aikaa, koska meitä oli kuusi... ja kaikkien piti toki saada omat kuvat! Sen jälkeen etittiin ruokapaikkaa ja löydettiin kiva pikkuravintola. Meille tarjottiin siellä ilmaiseksi kaks ruokalajia vieläpä ja oli hienon näköistä kun toinen niistä liekitettiin silmien edessä! Tästä jatkettiin norebangiin ja saatiin hieno huone, mistä näkyi aulaan ja aulasta huoneeseen. Muilla ihmisillä oli hienoja ilmeitä kun satuin olemaan ikkunan edessä ja joskus huusin kurkku suorana... Fantastic Baby! Kaveritki vähän hyppäs kun huusin sen. Siellä saatiin sellaset 100 minuuttia lisäaikaa, eli laulettiin vähän liian pitkään... kurkkuni oli kauniissa kunnossa sen jälkeen. Sieltä jatkettiin shoppailemaan (sadekin oli hellittänyt) ja päädyin tuhlaamaan rahaa, mutku ne oli ihania! Sen jälkeen kotiin ja tajusin ettei mulla ole meikinpoistoainetta (en oo tarvinnut) ja eyelinerin poistaminen oli aika tuskaa, näytin pandalta.

Lauantai 7.7.2012
   Menin Myeongdongille heilumaan ja pitämään hauskaa enkä ollut yksin! Kaverin kanssa ja on kyllä aivan ihana ihminen!! Meidän keskustelut oli kyllä huippua ja mä vähän sorruin taas.... mut ne vaatteet! Haluttiin syödä jäätelöä ja lähdettiin jonnekin yliopistolle heilumaan ja löydettiin Baskin Robbins Lotte Department Storesta. Oli hauskaa, kun otettiin toisiksi suurin koko mitä voi (sellaset 989 grammaa jäätelöä) ja syötiin kahdestaan siinä käytävälle kun ihmisiä käveli ohi ja ahhaha ne tuijotti ja kommentoi tyylillä, "onpas suuri/paljon" jne. mut oli hyvää! Ja sain maistettua taas uusia makuja! Kotona olin väsyneenä ja tyytyväisenä.

Sunnuntai 8.7.2012
   Näin mun "daddyn" tänään kirkolla, mut ei kauheesti ehditty puhua, kun sen piti mennä kotiin opiskelemaan... surku. Kirkon jälkeen menin kavereiden kanssa pizzalle ja siitä jatkettiin bussisäädöllä norebangiin. Oli kyllä kämäinen paikka, mutta roikotettiin siellä mm. puhelinta katosta kun yritettiin lataa sitä. Ainoa paikka, missä oli töpseli. Vielä mentiin jätskille ja kotiin väsyneenä.

Vähän lyhentelin, kun haluan vaan nukkumaan. Yritän saada viime viikonkin tänne mahdollisimman nopeesti ja ehkä vähän kuviakin, jos mulla on. Ei muistu nyt mieleen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti