maanantai 23. heinäkuuta 2012

SHINee's back!

Arvatkaa vaan mihin otsikko viittaa.

Maanantai 16.7.2012
   Koulusta päästiin vähän ajoissa ja menin tapaamaan Kitara-Junia (yliopistolainen kirkolta). Mentiin eka syömään ja siihen tuli joku toinenkin kirkkolainen jonka kanssa juteltiin. Jun tarjos kaiken, koska Koreassa vanhempien miesten/poikien kuulemma pitää tarjota. Ei haitannut mua yhtään. Jatkettiin siitä jätskille ja Jun vähän kauhistu, kun pystyin syömään jäätelöä vielä ruuan jälkeen. Juteltiin siinä ja kutsuttiin viel JuYoung mukaan. JuYoung ei eka halunnut jäätelöä, mutta kun kuuli mun tarjoavan niin oli heti valmis syömään. Baskin Robbinsista jatkettiin kohti Junin kotia, koska niiden talon alla on joku kirjakauppa, missä JuYoungilla oli matikantunti. Ennen tunnin alkua pelattiin jotain ihmeellistä peliä ja oli ihan hauskaa. Kun JuYoungilla alkoi tunti, minä ja Jun alettiin pelata shakkia. Taisin voittaa sen, oli ihan mielenkiintoista.

Tiistai 17.7.2012
   Vikat tunnit meni konsertteihin. Eka oli meidän koululaisia laulamassa ja sen jälkeen poliiseilla esityksiä. Huomasin taas olevani tyttökoulussa, porukka sekos ihan oikeesti. Yksi poliisi veti hienon saksofonisoolon ja toinen bassosoolon ja ne oli kyllä hyviä! Meillä oli valitettavasti mikkiongelmia ja Infiniten The Chaser otettiin kahteen kertaan. Kun sen kappaleen ekat soinnut kuulu, niin kaikki alko kiljumaan. Sitten kun paikalle ilmesty viel cool räppäri aurinkolaseissa niin tytöt sekos. Yhessä kohtaa, kun se käveli rivien välissä, tytöt otti kädestä kiinni eivätkä meinanneet päästää irti ja spontaania halailua ja ties mitä. Mut se oli kyllä hieno esitys ja ne osas laulaa ja soittaa hyvin. Esiintymässä oli myös joku ihan tunnettukin laulaja, joka on nyt poliisi. Hyvä fiilis jäi konsertista ja kun lähdettiin pois niin jotkut poliisit penkkien ja ikkunoiden välissä odotti, että me mentiin ohi (ne käytävät on aika ahtaita) ja toinen niistä moikkas mua. Sano vaan et "Hello" ja sen kaveri alko nauramaan. Mulle tuli hieno "se puhu mulle O_O" ilme ja kumarsin nopeesti ja mumisin koreaks tervehdyksen. Oli aika yllätys. Jion kaa lähdettiin syömään ja yritettiin ettii Lotteriaa. Mentiin eka väärään suuntaan, koska Jio ei muistanut sen paikkaa. Löydettiin lopulta ja syötiin hampurilaiset.

Keskiviikko 18.7.2012
   Viimeinen päivä koulua!!! Aamulla opet laulo meille kirkkohommassa ja meillä oli opetusta itsemurhien ehkäisemisestä. Vaikken läheskään kaikkea ymmärtänyt, niin kyllä aihe vetää hiljaiseksi. Kaikki aamutunnit oli lyhennettyjä tän takia ja ruokiksen jälkeen mentiin taas auditorioon kuuntelemaan  puheita jostain yliopistosta (korealaisetkaan ei tajunneet) ja netin väärinkäytöstä tai jotain tommoista. Vielä rehtorin puhe ja palkintojen jakoa ja päästiin kesälomalle! Jion kanssa lähdin hengailemaan ja mentiin eka syömään pizzaa (heti kun Jio oli ostanut sateenvarjon ja totta kai sadekin loppui melkein heti) ja siellä yks miestyöntekijä moikkas mua tosi ujosti ja meni piiloon. Se oli suloista! Siitä jatkettiin shoppaamaan ja löysin ihanan Mikki Hiiri- paidan! Tosi suloinen <3

Torstai 19.7.2012
   Omma tuli herättää 6.20 ja kysymään miksen oo menossa kouluun. Kalenterin mukaan loma alkaisi vasta perjantaina, mutta päivää vaihdettiin. Varmistettuamme päivän menin takaisin nukkumaan. Päivemmällä menin siskon kanssa syömään ja lähdin yksin tutkiskelemaan lähialuettani. Kävelin kaikessa rauhassa ja vähän pyörin siellä täällä. Oli kyllä kuuma! Yhessä välissä tuli vastaan tyttöjä ja ne alkoi heti puhumaan musta. Kun kuulin jonkun lauseen englanniksi ja käännyin katsomaan niin hirveän hermostunut kikatus ja kehuivat vielä kauniiksi. Haha kiitos. Kotona menin nukkumaan, on paljon univelkaa.

Perjantai 20.7.2012
   Menin tapaamaan Ruusua aamulla ja käveltiin sen koululta Myeongdongille. Niillä on kyllä epäreilun hieno kampus, ei meillä vaan! Matkalla ostin Ruusulle viuhkan, koska Ruusu yleensä varastaa mun. Kaupassa oli mukavat isoäidit myymässä ja osasivat vähän suomeakin. Yllättyivät vain taas, kun sanottiin olevamme lukiossa eikä yliopistossa. Myeongdongilla etsittiin Ruusun ommalle lahjaa ja eksyin kirjakauppaan shoppaamaan. Rahanmenoa... Kun oltiin syömässä, meinasin nukahtaa pöytään. Väsytti taas aika paljon. Otettiin vielä hienoja kuvia, niistä oli aika moni järkkyjä. Naurettiin myös paljon ja pidettiin hauskaa.

Lauantai 21.7.2012
   Aamulla läksin kohti YFUn tapaamista, eli send off- juhlaa uusille vaihtareille ja welcome-juhlaa palanneille. Meidän piti siel esitellä itsemme ja oli aika kamalaa, onneks en muista mitä sanoin. Saatiin siellä hampurilaiset ja myöhemmin minä, Ruusu, Julia ja Frances(jenkeistä) lähdettiin meillepäin, koska oltiin kaikki menossa SHINeen konserttiin! Ensin kulutettiin aikaa vähän kävelemällä ja paikalla vaan hengailtiin. Autettiin paria ulkomaalaista fania lippuasioiden kanssa ja jäätiin kyllä hengaamaankin parin saksalaisen kanssa. Oli ihan liian kuuma ja oltiin kauniin punaisia ja tottakai kaikki mahdolliset kameramiehet halusivat ottaa kuvia ulkomaalaisista faneista. Yhdessä välissä meidän ympärillä oli kolme videokameraa, jotka kaikki siinä kuvas ja yksi kameramies tuli kysymään, et jos poseerettaisiin kameralle. Tuli varmaan tosi hienoja kuvia, itken jos löydän ne joskus jostain. Noin tunti ennen konsertin alkua mentiin jonottamaan sisäänpääsyä ja jono oli PITKÄ! Mutta liikkui onneksi nopeasti. Löydettiin paikkammekin ilman ongelmia ja oli ne ihan hyvät, vaikka aika kaukana.
   Konsertti alkoi vähän myöhässä ja teknisten ongelmien takia alkuvideo piti näyttää kahteen kertaan. Muutenkin konsertin aikana oli mikkiongelmia! Mutta konsertti oli upea! Ja huusin ääneni hyvään kuntoon aika nopeasti. Yllätyin iloisesti kun konsertissa oli myös dubsteppiä ja jotain raskaampaa rokkia tms. (tiiän musiikkityypit niin hyvin XD) Lady Gagan Judaskin esitettiin ja se oli hieno! Lopussa meidän piti huutaa "SHINee's back!" eikä encore, mutta porukka unohti ja huusi eka "encore, encore!" ja mä olin sekaisin ja huutelin SHINee's back. Kyllä kaikki alkoi huutaa sitä aika nopeasti. Mulla oli myös hienot ongelmat mun hohtavan tikun kanssa, koska se meni melkein koko ajan pois päältä ja sähläsin sen kanssa aika usein. Mutta oli ihanaa ja ostan sen keikan DVD-julkaisun heti kun se tulee!! Siellä oli niin hienoja kohtauksia, vaikka en tiedä otetaanko siihen kuvamateriaali juuri tuolta keikalta. Ja mun lempibiisi SHINeelta esitettiin, olin niin iloinen! Kotiin saavuin väsyneenä ja iloisena

Sunnuntai 22.7.2012
   Skippasin aamutreenit, koska olin liian väsynyt herätäkseni 5.50. Kirkolla istuin yksin, koska Jio oli tapansa mukaan myöhässä. Yksi poika tuli puhumaan mulle suomea ja mun ilme oli varmaan upea, kun kuulin ne ekat sanat. Puheltiin siinä jotain kirkon aikana, mutta hiljennyttiin aika nopeasti kuitenkin. Huomasin kaikkien kuoropoikien nukkuvan saarnan aikana ja pohdin, että tekeekö ne niin aina. Jiolla oli kaveri Daegusta käymässä joten skippasin toisetkin treenit. Mut en oo menossa kirkolle ens sunnuntaina, niin ei hirveästi väliä. Kirkolla tuli kuitenkin hengattua, koska oli viimeinen enkuntunti. Siellä sain kertoa Suomen kesälomasta ja se otettiin videolle, kiva kiitos... lopussa katsottiin Pinokkioo ja lähdin taas kuluttamaan aikaa yksikseni. Mulla oli vielä tapaaminen yliopistolaisten kanssa, koska olin menossa Raamattutunnille pitkästä aikaa. Tapasin siellä ekaa kertaa tyttöjä, tähän mennessä vain pojat on olleet paikalla. Yksi tytöistä oli tosi puhelias ja ihana ja tottakai nopeasti tuli tuttu kysymys. Ja tuttu vastaus mun omaan "miksi?" kysymykseen. Mut oli hauskaa ja menin vielä JuYoungin kanssa jäätelölle (tarjosin taas, koska oon sen onni). Jotkut pikkulapset huomas mut matkalla ja oli et "ulkomaalainen!" ja JuYoung ylpeenä mulle, et "mulla on ulkomaalainen onni!". Ihania nää lapset!  Kotiin kun pääsin, niin olin taas huippuväsynyt.

Luulen, että muut jaksavat ehkä kirjoittaa konsertista vähän paremmin. En ite nyt jaksa niin siihen keskittyä ja tossa oli ne mun huippukohdat joka tapauksessa (se tikku....). Mut kesäloma, eikä mulla mitään tekemistä. Aika tuttua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti