keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Kuvia! part 2

Kun mua on nyt pari ihmistä patistanut tähän ja haluun muutenki laittaa :D tulee olee sekasessa järjestyksessä, enkä kyllä muista kaikkien päivämääriä.



Kuviksen tunnille, kännykkäkoruja tms. Kaverin tekemä


Kuvikseen tämäkin. Toisen kaverin tekemä

Myös kaverin

Tää on tekijän ihan oma maskotti kyl. Esiintyy monessa piirrustuksessa


Ois voinu olla hirveempikin... ja saatiin tarpeeks pitkään venailla, että päästiin ees ottamaan

Kiersin koko tornin etsiessäni sitä ja se olikin ihan hissejä vastapäätä oho (Namsam tower)

Cable car kuvaa. Haluun yöpyä tuolla joskus!

Niitä oli paljon... parit on siis laittaneet lukkoja aitaan

Makso 8,000 wonia ja aivan järkyttävän kokoinen annos


Kirsikankukkafestivaalilta

Samasta paikasta

Oli pakko käydä!

Vähän kauempaa

Ne hupeni nopee, varsinkin kun vein kirkolle ja kouluun

Ruusu, mäkki ja sateinen keskiviikko

Kai nyt heti näkee, että jäätelöä?

Siitä juodaan vettä. Taustalla kuoropoika

Kaunotar Julia! 

Ruusu ja otsikset! Oot ihana <3

Hieno oli esitys

Minä, Suvi ja nää jotka halus kuvaan :D

Näitä heilutin All That Skate 2012:ssa. Näytti kivalta

Ei tätä väistetty...?

Vettä ja leipää

MINÄ! ja yksinäinen sormi, koska en näköjään osaa zoomata

Tuli bussi tutuksi

Leikittiin

Joki

Riippusilta. Näytettiin ampiaisilta, mutta ei oo mun luokka

Riippusilta ja mun luokkalaiset

Tuolla yövyttiin...

...kunhan oltiin ensin kävelty siitä...

... ja sitä ennen tästä

Sama mäki alhaalta

Hyvin nukutun yön jälkeen. Mun otsahiukset on kyl suoristettu mut...

Jio! <33 ja pastaa

Leipää HanSulilla

Ja niiden koira

Tolta mun pulpetti näyttää, ainoo vaan et siin on yleensä viel jonkun aineen oppikirja.
Cardigan käy tyynystä

Koulukirjat

Ja mun lokero, jonka sain siivottuu päivä ennen midtermiä (pyyhkeet, pyyhkeet)

En tiedä, miks niitä on niin paljon

Söpö lukkarimme

Portaat, siitä mennään tietokoneluokkaan ja vessoihin!

mut oikeesti käytetään yleensä näitä

Turistit käy tutkii tätä joskus?

Täältä mä meen kiskalle

Joskus on pesty hampaita täällä, vessat oli liian täynnä

Oon meinannu pariin kertaan törmätä ihmisiin tässä

Mun tilaaman ruuan perään oli laitettu sydän, joka ei kuulunut ruuan nimeen
listalla... hauska oli :D

Osaan

Jio ja minä! Tästä tulee tarinansa myöhemmin

Minä ja Jio! Ja kesäpuku. Huomatkaa cardigan, jota mulla ei vielä ole

Oli kuvii koulustakin! Lisää kuvia tulee, kunhan vaan jaksan. Toivottavasti tykkäätte!

6 kommenttia:

  1. Aivan mahtavan näköinen tuo Hello Kitty kahvila, pitäis saada Suomeenkin samanlainen! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti kuvista! :D
    Ootte kaikki Koreassa olevat ihan kadehdittavan kauniita! Onks toi siis sun luokkakuva toi yllä oleva, vai?
    Sit tällai mihinkää liittymättömästi, niin kui kuuma siäl on täl hetkel? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, toivottavasti tykkäsit!
      Ei kävin ottaa sen kuvan sitä alienkortti hommaa varten ja sanottiin, että passikuva kiitos. Ja kiitos, kiitos, musta kaikki täällä on kauniita ^^.
      Täällä on liian kuuma... sellanen Suomen kesäsää ja yleensä Suomen lämpimimpiä päiviä. Oikein innolla odottelen kunnon kesähelteitä...

      Poista
  3. Ihanaaa kun sain kattella kuvia heheheh mulla on enää kuukausi et pääsen takas sinne <3 odotan niin että noms!!! luin Ruusun blogista kans et EBS haluu tehd jotain dokumenttii hahaha lähettäkää ne porii ni mää voin esiintyy hahahah olenhan normaali oppilas...en XDXD t.Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kai haluu, mutta mitään ei oo kuulunut. Joten en tiedä, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Ah pääset tänne ihanaan lämpöön!

      Poista