lauantai 23. kesäkuuta 2012

Ei sitä otsikkoa kuitenkaan tarvi mihinkään

Eli suomeksi en vaan jaksa keksiä nyt mitään.

Maanantai 11.6.2012
   Hanjatunnilla osasin jopa niitä, kiitos kiinanopintojen. Ei ois muuten oikeen tullut yhtään mitään. Koulusta kiidin niin nopee ku pystyin metroon, koska olin menossa tapaamaan yläastelaista (JuYoung). Eka meidän piti tapaa vähän kauempana, mutta vaihettiin lennossa suunnitelmia niin mun ei tarttenut niin kauas mennä. Jäätiin sellaselle ostospaikalle ja siellä pyörittiin. Tää sama paikka missä olin mm. viimeksi eilen ja jo tutuksi käynyt puhelinmyyjähän mut heti bongas ja sen kaverikin (tais olla uus) tuli mutte juttelee. Käytiin laulelee noraebangissa (samassa kuin eilen) ja siellä mut tunnistettiin myös. Nyt ei tarvinnut enää vakuuttaa, että oon lukiolainen. Laulettiin ihan fiiliksissä tunti ja JuYoung oli tosi energinen. Sen jälkeen mentiin viel ottamaan tarrakuvia, ihan kivoi niist tuli.

Tiistai 12.6.2012
   Aamulla näin pysäkillä vanhemman JuYoungin (jonka kaa menin aina himaan enne ku sen piti alkaa opiskelee) ja mentiin yhessä kouluun. Koulussa meillä oli maanantaina ja tiistaina sellanen "Älkää heittäkö ruokaa pois"- päivä, mut sori, en vaan saa ihan kaikkea alas. Ois saanu tarran, jos ei ois heittäny ja paras luokka palkittiin. Koulun jälkeen lähin Jion kaa korjauttaa jotain sen Ipodin tapasta ja siinä välissä ehti yltyä kova tuuli ja vähän alko sataakin. Mun sateenvarjosta ei ollut mitään hyötyä, niin en viittinyt ees käyttää. Mentiin sinne, missä olin eilenkin ja jossain välissä alko sataa ihan kunnolla. Kiva oli kävellä. Mentiin jätskille ja sadekin loppu niin päätettiin vielä kävellä kirkolle. Sellanen 20-30 minuutin kävely ja jatkoin matkaa kotiin sieltä.

Keskiviikko 13.6.2012
   Kuviksessa suunniteltiin t-paitoihin kuvii ja ruuaksi oli currya <3. Klubin takia lähettiin Angukiin ottamaan kuvia. Se on yhen pysäkin päässä meidän koululta. Siellä meidät jaettiin ryhmiin ja lähettiin jonnekin historiallisille paikoille. Meit oli aika paljon sinne minne mentiin ja jotain japanilaisia turistejakin siellä kiva määrä. Käveltiin hauska mäki ylös (kuuma oli) ja ylhäällä otettiin vielä kuvia. Joitain taiwanilaisia turisteja siinä oli ja ne pyys, että saavat ottaa kuvia meidän kanssa. Eka ne halus vaan mun kaa ja sitten vielä ryhmäkuvia kavereidenkin kanssa. Joo mikäs siinä, ne oli nättejä naisia ja kiinaa on aina hauska kuunnella. Tän jälkeen mentiin asemalle venaamaan opettajaa, joka lähetti viestii et menkää vaan kotiin. Pääsin koulusta 30 minuuttia aikasemmin! Eli olin aika aikaseen myös kotona niin päätin kävellä vähän pidempää reittiä. Ihan kivaa oli, mutta liian kuuma kyllä millekään. Siinä kävelin jonkun poikaryhmän ohi ja kuulin vaan kun yks niistä kavereilleen et "Ei, vaihtari, vaihtari!". En muuten kyl jäänyt kuuntelee, halusin himaan ja vauhilla! Ehin kattoa kivaa ohjelmaa Infinitesta tän takia <3.

Torstai 14.6.2012
   Menin tänään kertomaan varareksille, että mun ei uskota olevan lukiosta niin tarviin opiskelijakortin. Kaikkiin mahollisiin alennuksiin nääs. Se sano vaan, et ok tuohan kuva sitä varten. Mulle sanottiin eka etten sais! Mut haha, näköjään saan. Ainakin toivon niin. Koulun jälkeen lähin kavereiden kanssa noraebangiin meidän koulun lähistölle ja siellä pidettiin hauskaa.

Perjantai 15.6.2012
    Joo koulussa ei tapahtunut mitään oikeastaan ja asema oli niin täynnä et jäin suosiolla odottaa seuraavaa junaa koulun jälkeen. Angukissa kyytiin tuli sitten jotain koululaisia ja kattelin vaan kauhistuneena niiden koulupukua. Oli ensinnäkin pitkähihaiset paidat! Siinä kuumuudessa! Kotimatkalla näin hyvin pelästyneen kissanpennun, joka oli ollut tiellä autojen seassa. Raukka oli ihan paniikissa... kotona kattelin Music Bankia ja apan isoveli tuli kylään. Täällä se nyt jonkin aikaa elelee.

Lauantai 16.6.2012
   Mun lepopäiväni. Se meni näin:
Nukuin, siivosin, söin, opiskelin. Vietin koko päivän kotona, ei vaan jaksanu lähtee mihinkään.

Sunnuntai 17.6.2012
   Kirkolla oli taas hauskaa Aamutreeneissä kun moikkasin kahta uutta tyttöä ne oli ihan et "Annyeong...haseyo?", koska ne ei tietäneet mun ikää. Sitten kun saivat tietää mun iän niin "ONNI!". Jumalanpalvelus ihan perus ja syötiin tteokbokkia treenien jälkeen. Nää jako jotain kauhutarinoita, en kuunnellut. Kaks uutta poikaa tappeli koko ajan ja löi ja jotain kähnäs siinä ja mä kattelin sellasella "mitä..?" ilmeellä ja pohdin niiden ikää. Ope huomas jossai vaiheessa ja sano pojille ja toiselta heti kommenttii "Elina, mä en ole homo!" johon toinen et "Elina tää on homo! Se rakastaa poikia!" ja ne tais alkaa taas tappelee. Hyviä kavereita näköjään, ihan hauskaa se oli :). Tän jälkeen mentiin Jion kaa kävelee ja tultiin takas kirkolle. Tehtiin tutkimusretkiä ja kun mentiin hakee sen pikkusiskoa enkkukoulusta niin mut värvättiin heti opeks sinne kans. Eka oltiin et tuuhan kerran kuukaudessa, mut sit toinen et, tuu ku sul on aikaa eli joka sunnuntai. Joo, oon menos sinne ain ku mul on aikaa siis eli melkeenpä joka sunnuntai. Jion sisko halus taas kannella mun laukkua ja lahjotti mulle niiden tän päiväsen ohjelman ja sano etten saa hukata sitä.
   Kirkolta jatkoin Gangnamiin tapaa Ruusua ja haahuiltiin siellä ympäriinsä, syötiin salaatit ja juotiin smoothiet. Mentiin venailee yhen miniaukion kohalle koska siellä oli myöhemmin alkamassa Boyfriendin esitys, mikä me haluttiin nähä! Siinä istuskellessa yksi ahjushi tuli kyselee, että ollaanko opettajia. Sen jälkeen ylioppilaita ja lopulta kerrottiin et ei kun lukiosta. Luonnillisesti myös, että mistä ollaan, jonka jälkeen se alko arvuuttelee pääkaupunkia, Tukholma, Oslo ja vikana Helsinki. Hei kolmas kerta toden sanoo. Yhes välis kuulu vaan hirveetä huutoa ja kun käännyttiin ympäri niin nähtiin vanhempi herra juoksemas laukun kaa. Se saatiin aika nopee kiinni ja joku sen talutti takasin metrolle. Oli varastanut naiselta laukun. Siinä joitain (kai ne oli) korealaisia, jotka on asuneet ulkomailla varmaan koko elämänsä tuli puhumaan meidän kanssa ja keskusteltiin siitä ja Boyfriendin alkavasta showcasesta ja vähän muustakin. Olivat ihan mukavia.
   Juliakin tuli paikalle ja päästiin aika eteen kattelee niitä. Eka siihen tuli joku Gag konsertin jäsen juontaa (näin luulen ainakin, ei me tiedetty kuka se oli) ja kaikki alko kiljuu. Mut ei se mitään, vasta kun Boyfriend tuli niin se kävi aika kovaks. Ja oli kiva seistä kajarien vieres, olin puolikuuro sen jälkeen. Mut Boyfriend oli ihana ja ne huomas meidät <3. Tosin ne esitti vaan jonkun kolme kappaletta :(. Tän jälkeen pyöriskeltiin vielä siellä ja lopulta lähin himaan.

Jee nyt jos päivitän viel huomen oon taas aikataulussa! Mut siis hei ens viikolla oon menossa Jejulle perheeni kanssa, joten en tuu päivittää ainakaan koko viikkoa kerralla! Oon siel tosiaan 28.6-2.7 ja joo, odotan tosiaan innolla! Katotaan millon sitten saan tänne ens viikosta kunnolla, ei voi tietää! Mut yritän jaksaa huomenna, en vaan yhtään tiedä kauan heilun kirkolla (eka enkun tunti hei!). Mut hauskaa juhannusta sinne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti