tiistai 19. kesäkuuta 2012

Myöhässäkö?

Joo on, tiedän. Sori, oli kiireitä... tai en vaan jaksanut, en muista enää. Mut eihän tää oo myöhässä vasta kun vähän päälle viikon?

Maanantai 4.6.2012
   Koska oon mestari nostaa arpoi, niin istunpahan vaihteeksi eturivissä. Oon vaan niin loistava. Keskimmäisessä rivissä vieläpä, eli suomeksi aivan open nenän edessä. Paras paikka ikinä täytyy myöntää. Tauolla katselin kun kaverit pelas polttopalloa ja enkunope tuli kysyy, että pelataanko Suomessakin polttista ja millä säännöillä. Oli vähän ihmeissään, kun samat säännöt (ainakin melkein täysin) meillä on. Koreantunnilla oli ihmetys luokkakavereilla, kun mulla oli Korea 2 kirja mukana ja kaikilla ei ollut, onneks mulle oli kerrottu viime viikolla. Muuten olisi ollut kotona.
   Koulun jälkeen... minä häpesin. Koska soitettiin yhdelle mun ja kaverin kaveripojalle, johon sen luokkalaiset on ihastuneita ja se kil-jun-ta, kun kyseinen poika vastasi puhelimeen. Jossain välissä puhelin tökättiin mulle ja olin vaan et "mitämitämitä?? mitä mä sanon?? en oo mukana täs jutussa!". No mut joo, minä ja kaveri pyydeltiin paljon anteeksi myöhemmin tältä pojalta. Sen mielestä oli kuulemma hauska juttu. Minä ja kaveri jatkettiin vielä leipomoon ja siellä syötiin ja puhuttiin pitkään ja nää loputkin tuli sinne vielä ja puhuttiin paljon.
   Kotiin päin kävellessä näin nuoria brittejä! Niillä luki kaikilla selässä siis Great-Britain, niin vähän oletin. Olivat varmaan vierailemassa viereisellä urheilulukiolla tms. Vastaan tuli kans joku nuorukainen pyörällä, joka huusi mulle kovaan että "My name is Tomato!". Tai tolta se kuulosti. En tiedä, että pitikö sen joku nimi ääntää, mutta... no oli ihan hauska :D.
   Kotona katselin tv:tä ja hurjan surullista ohjelmaa köyhistä korealaisista. Yksiltä oli äiti lähtenyt lätkimään ja isä kasvatti yksin neljää lasta, ilman kunnon työtä. Musta oli tosi surullista katsoa, kuinka vanhin tyttö aina odotti isäänsä kotiin hyvin huolestuneena. Kun isä vihdoin tuli niin kaikki oli kuitenkin taas hyvin ja innokkaasti juoksi vastaan. Oli suloista <3.

Tiistai 5.6.2012
   Me harjoteltiin ruokiksella polttista ja koulussa riehu joku virus, johon kaksi meiän luokkalaista tarttu. Kui kiva, onneks muille ei tullut mitään. Jion luokkalainen halusi myös kysellä multa ruuasta jotain, koska oli osallistumassa kokkauskilpailuun. Koulun jälkeen jäin odottamaan Jioa tunniksi koululle (sil oli vielä tunti) ja juttelin HyunBinin kanssa (oli mun kaa Super Juniorin keikalla). Jion kanssa metrolle ja se oli TÄYNNÄ. Saatiin änkee sisään, että mahduttiin... en oo ollut niin täydessä metrossa koskaa.
   Mentiin kävelee sellaseen ostoskatuhommaan ja siellä kun mentiin jonkun puhelinkaupan ohi niin myyjä innostu hurjasti puhuu meidän kanssa ja kysyi mm. osaako Jio koreaa. Mua nauratti. Siinä puheltiin sen kanssa ja kun käveltiin myöhemmin uudestaan ohi niin ihan innokkaana taas moikkasi ja kaverikin tuli moikkaaman.  Otettiin myös hienoja tarrakuvia ja sovittiin ettei näytetä niitä kenellekään, koska niistä tuli rumia. Oikeasti. Ja tänään sain hengailla vähän pidempään ja meillä oli kivaa.

Keskiviikko 6.6.2012
   Ei koulua, koska oli joku päivä. En muista mikä. Lähdin Suomivaihtarien kanssa siis Myeongdongille ja erottiin vähäks aikaa kun haluttiin syödä eri paikoissa. Minä ja Suvi mentiin kahestaan ja Ruusu ja Julia kahestaan. Kun Suvi ja mä oltiin syöty lähettiin kiertelee kauppoja ja mun ei oikeasti pitänyt ostaa mitään. Vaan kuinkas kävikään? Yhdessä kaupassa oli myös hauska sisäänheittäjä, ihan ohjas meidät sinne. Halus halinkin vielä lähtiessä. Sellanen tyyppi jossain puvussa, en muista minkä näkönen oli. Ruusun ja Julian kaa tavattiin uudestaan myöhemmin ja oli ehtinyt tulla uudestaan nälkä niin mentiin mäkkiin (yllätysten yllätys, tiiän). Mä söin vain jätskiä. Tän jälkeen törmättiin japanilaiseen mieheen, joka oli tullut Australiasta lomailee Koreaan. Sen kaa puheltiin jonkin aikaa, mutta mun ja Suvin piti alkaa lähteä kotiin päin niin sanottiin sille näkemiin ja suunnattiin metroasemalle. Oli kuiteski hauskaa ja pitkä aika kun oltiin viimeks nähty neljästään.

Torstai 7.6.2012
   Oli taas kokeita kaikilla luokilla, mutta halusin mennä ehdottomasti kouluun. Meillä oli nimittäin polttisturnaus kokeiden jälkeen ja halusin osallistua. Hengasin sitä ennen koko päivän koneilla ja mulla oli hyvin tylsää. Pelit alko siinä 15.30 ja voitettiin kaksi ekaa peliä. Kolmas hävittiin, eikä siis päästy enää jatkamaan pelaamista. Ope oli kuiteski ostanut meille jäätelöä. En vain hirveästi oikein tosta kahvijäätelöstä tykkää ja mulla oli vähän vaikeuksia sen kanssa muutenkin. Koulusta pääsin lähtemään joskus 17.30. Nätisti olin punainen kuumuuden ja pelaamisen takia. Ja olinpahan muuten yksi harvoista, joka pelasi hameessa, sillä minullahan ei tuota koulun liikuntapukua ole. Sellaista.

Perjantai 8.6.2012
   Tällä kotitalous ja tekniikka- tunnilla mun piti vastata yhteen kysymykseen ja osasin vain sen takia, että olen tylsyyksissäni selannut kaikkien kirjojen kuvat läpi. Joten tiesin mistä löytää vastauksen. Tänään ei näköjään muuta, mulla oli kivaa päänsärkyä ja opettajat oli huolissaan sen takia. Multa kyseltiin vielä viikko tästä perjantaista, että oonko kunnossa. Onko vieläkin kipeä? Kivaa huolehtivaisuutta :).

Lauantai 9.6.2012
   Lähdin tapaamaan Ruusua jonnekin (nyt ei muistu nimi mieleen) ja sain kivan aikaa venailla asemal. Ruusu tuli bussilla ja sen pysäkki olikin vähän muualla niin kävelin siitä sitten vielä hienon punaisen jutun luokse. Ruusu löytyi sieltä. Lähdettiin shoppaamaan ja yhessä vaatekaupassa oli hyvin innokas naismyyjä, joka kehu heti tosi kauniiksi ja Ruusu oli malli ja minä kuulemma söpö. Eli ne vaatteet, mitä meille näytettiin olivat sitten tätä luokkaa. Minulle söpöä (en valittanut kyllä) ja Ruusulle eleganttia ja seksikästä. Saatiin alennustakin niistä, salaisuus! Mentiin syömään Pizzahuttiin ja jätskilläkin. Oisko ollut vielä järjestys jäätelö, pizza? Mentiin myös yhteen Game Arcadeen pelailee ilmakiekkoo ja meistä molemmat ihan rauhassa teki omareita. Taisin kuitenkin voittaa, en muista niin hyvin.
   Sieltä jatkettiin vielä yliopistoalueelle ja osallistuttiin johonkin kyselyyn. Yksi kysymyksistä mm. mikä on pelottavin väri? Sitä olikin hauska pohtia. Katseltiin jalka- ja koripallopelejä ja käveltiin ympäriinsä. Otettiin hienoja tarrakuvia ja jäätiin kuuntelee katumuusikoita. Ne oli kyllä aika hyviä. Apalta tuli viestiä, että tuu niin myöhään kuin voit ja kun kysyin, niin että milloin, vastaus oli 21 aikoja. No mua vähän väsytti jo, niin kaikki ok. Olin aika tasan 21 aikoja kotona.

Sunnuntai 10.6.2012
   En mennyt aamutreeneihin (jee herätys 6.40!), koska tapasin Jion kavereita jotka halus tulla kirkolle myös. Mentiin yhdessä ja jumalanpalveluksen jälkeen tuli porukkaa kyselee, että miksen ollut treeneissä ja oonhan tulossa ens viikolla laulamaan. Jiolta ei kysytty mitään... lähettiin myöhemmistä treeneistä ajoissa, koska mentiin näiden kanssa syömään ja NORAEBANGIIN! Mentiin sinne, missä olin Jion kanssa tiistaina ja saman puhelinkaupan ohi. Sama myyjä oli siellä ja tunnisti mut. Kivakiva, huomasin myös kuinka se kutsu kaverinsa ulos tuijottamaan mua... mentiin ottamaan upeita tarrakuvia ja jatkettiin laulamaan. Kutsuttiin myös SeYeong (oon kirjottanut nimen taas väärin...) ja se toi kans jonkun kaverinsa. Työntekijällä oli vaikeuksia uskoa mua lukiolaiseks (saisin alennusta), mutta lopulta uskoi. Hyvä vaan :). Lauleltiin kaikkea kivaa ja uudet tytöt lähti ajoissa. Minä, Jio, SeYeong ja kaveri (jonka nimee en koskaan saanut selville) jatkettiin laulamista. SeYeongin kaverilla oli tajuttoman hyvä ääni myös! Tän jälkeen mentiin vielä yhteen kauppaan ja siitä kaikki meni kotiin. Mulla pitkä ja yksinäinen kotimatka :(.

Nyt yritän saada seuraavankin viikon tänne mahollisimman nopee ja laittaa taas kuvia jonnekin! Venailkaa! Ja tällä hetkellä on hurjan kuuma, kuumempi kuin tähän mennessä. On mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti