perjantai 8. kesäkuuta 2012

Mis on Minho?

Nyt ollaan taas vähän myöhässä, mutta en ees niin pahasti kuin muut. No ei se mitään varmaan.

Maanantai 28.5.2012
   Buddhan synttärit niin ei ollut koulua. Olin eka aatellut, että saisin nukkua pitkään, mutta ei. Me lähdettiin aikaseen aamulla buddhalaiselle temppelille jonnekin vuoren juurelle, joten ylös, ylös sängystä ja vaatteet päälle. Ensin mentiin rukoilee hienon patsaan ääreen ja siel oli joku kuvaaja. Kun se huomas mut niin jäi heti kytikselle siihen. Mulla ei ollut minkäänlaista käsitystä, että miten rukoillaan niin piti katsella appaa. Kun mun vuoro tuli niin kameramies heti valmiudessa ja sai varmaan hienoja kuvia mun upeasta rukouksesta. Siin patsaassa oli jokaisen kiinalaisen horroskoopin eläimet, niin piti mennä oman eläimen eteen rukoilee. Sen jälkeen me syötiin (olin superhidas) ja mentiin uhraa riisiä. En ite halunnut kumarrella ja rukoilla enää siinä, mutta mun perhe rukoili. Polvistu moneen suuntaan ja monta kertaa ja minä katselin vierestä. Naiset polvistu kämmenet ylöspäin ja miehet alaspäin. Viel ennen lähtöä tehtiin lootuskukkalyhdyt tai sentapaiset (ei ne lyhdyt olleet) ja mulle vaan tungettiin pinkit terälehdet ja sanottiin, että se meinaa viisautta. Teepäs Elina pinkki. Siinä ohjaaja kehu mua melkeen koko ajan (eikä ollut niin hieno ees haha). Kun oltiin ne saatu valmiiksi, niin mentiin kotiin ja mä painuin nukkumaan pariksi tunniksi. Sisko lähti takaisin koululle joskus kolmen aikaan.

Buddhan patsas ja minä

Syötiin

Minä ft. sisko tekemässä lootuskukkia

Valmis (on se kuiteski ihan kivannäkönen)

Moi

Tiistai 29.5.2012
   Koulussa en ollut niin kamalan väsynyt ja jaksoin koko päivän läpi ihan hyvin, mitä nyt kurkku kipeenä. Koulun jälkeen tapasin Ruusun ja eksyttiin tapaamispaikalle, eli jonkun leffateatterin eteen. Oltiin tapaamassa Ruusun hostveljen kanssa jotain sen kavereita. Ne tuli siin jossain välissä, syötiin niiden kanssa ja vähän juteltiin ja minä ja Ruusu jatkettiin meille päin. Ruusu selitti mulle metrossa yhtä sanaa ja koska se sano sen koreaksi niin yks mies sattu kuulemaan. Se hajos meille ja nauro ja hymyili siin koko matkan, mitä se siin viel oli. Mekin Ruusun kaa alettiin nauramaan, koska se nauroi. Oli vähän noloa, mutta oikeasti hauska juttu, tulin hyvälle tuulelle :). Meidän lähellä on sellanen ostospaikka ja jäätiin siis yks metropysäkki ennen mun pysäkkiä niin käveltiin vaan ja kateltiin ympärillemme. Siinä joku vanhus alko selittää jotain, mutta ei jääty juttelee sen kanssa. Oltiin matkalla meille päin ja käveltiin yliopiston ohi niin siinä joku pitsalähetti tuli kysyy multa, et paljonko kello on. Sellanen nuorimies eikä oikeesti ajan kysymisessä ole mitään pahaa, mutta siinä oli semmonen kellopylväs viiden metrin päässä. Aika isokin vielä, niin en tiedä, että eikö se vain huomannut sitä. Näytin kuiteskin kännykästä, että paljonko kello oli ja se kiitti ja kaasutti pois. Jatkettiin Ruusun kanssa matkaa ja juteltiin ja oli ihan kiva päivä.

Keskiviikko 30.5.2012
   Kirkko oli siirretty vikalle tunnille, olin kauniisti kipeä koulussa ja nukuin KAIKKI välkät. Klubi oli kivaa, juteltiin vaan Jion kanssa kaikesta (mm. tulevista koulufestareista ja semmosesta). Katseltiin siellä myös videoita journalismista ja sen jälkeen mentiin kirkkohommaan. Oli vierailemassa joku ihan hyvin tunnettu pianisti kai ja oli kaunista kuunneltavaa. Ainoa mikä mua häiritsi oli, että porukka puhui niin tajuttomasti aina esityksien aikana. Musta se oli vain tosi epäkohteliasta. Study group oli taas koulun jälkeen ja suuntasin sieltä vaan vauhilla kotiin. Päätin kanssa, että enää en selitä sanojen vanhoja merkityksiä kenellekään ettei ne ala käyttää niitä väärin. 

Torstai 31.5.2012
   Aamulla oli todella ihastuttava olo, niin pääsin heti terkkarille käymään koulussa. Sieltä sain flunssalääkkeitä ja meidän koreantunti peruttiin tän takia. Eli mä jäin vaan nukkumaan selfstudy tunnille. Oisin halunnut mennä vaan himaan nukkumaan (oisin saanut lähteä jos oisin halunnut), mutta olin luvannut yhdelle opelle jäädä tänään tarkastamaan meidän artikkeleita (klubin) koulun jälkeen. Siellä istuin tunnin ja lueskelin niitä parin muun kanssa ja ah oli ihanaa päästä kotiin sen jälkeen. Tosin mun piti vielä käydä leikkaa otsahiukset ja syömässä Jion kaa niin vähän venähti se. Varsinkin kun sain odottaa kampaamolla jonkin aikaa.

Perjantai 1.6.2012
   Koulussa pelasin sulkkista ruokavälkällä. En oo selkeestikään tehnyt tänään mitään ihmeellistä, koska päiväkirjassa ei mitään oikein lue. Kotona kattelin Music Bankia. Olin paljon paremmassa kunnossa jo eiliseen verrattuna.

Lauantai 2.6.2012
   Olin paljon terveempi, mitä nyt vähän yskää, niin lähin tapaa Ruusua Dongdaemunille. Siellä oli meneillään joku tanssitapahtuma, niin jäätiin kattoo sitä. Musiikki oli kovalla ja korotin vähän ääntäni kertoessani jotain Ruusulle, niin yksi ahjushi hyssytteli mua. Anteeksi, ei ollut tarkoitus, mulla vaan on vähän kovempi ääni. Onneks en sentään huutanut, ois kuulunu varmaan kaikkialle. Mutta tanssijat oli hyvii, oli järkyttävän kuuma ja kun oltiin tarpeeksi kateltu, lähdettiin shoppaa. Kierreltiin ja miestenosastolta halusin ostaa veljelleni pari paitaa. Ei vaan tullut mieleen, että ne myyjät olisi niin innokkaita. Kun käveli ohi, niin ne alko heti selittää omista tuotteistaan, kysy et mistä ollaan ja kun yhestä pääs niin toinen heti kulman takana. Yhessä kaupassa jäin vaan kiinni myyjän myyntipuheeseen, kun oli niin hienon näkösii paitoja, ja päädyin ostamaankin sen veljelleni. Mutta oli hieno! Ja näis paikoissa saa vähän hintaakin tingittyä. Mentiin syömään yhessä välissä ja nähtiin lauma korealaisia kokoontuneena jonkin auton ympärille. Jäätiin itsekin katsomaan, niin jotain julkkiksiahan sieltä meni. Ei vaan tiedetty, että keitä. Käytiin pikasesti syömässä ja tultiin takas siihen ja nähtiin vielä kun julkkikset meni takasin autoon. Ei vaan vielkää tiedetä keitä ne oli. Mentiin taas meille kävelee ja juomaan smoothiet tai sen tapaiset ja kierreltiin Olympic Parkissa. Oli taas ihan kivaa ja illalla jo viileempää.

Sunnuntai 3.6.2012
   Olinko vaihteeksi eka nuorista aamutreeneissä? Raamattutunnin jälkeen taas takasin kirkolle ja, anteeks oon kirjottanut nimen väärin, juteltiin SeYeongin kanssa jotain jännää. Siitä vielä treeneihin ja siel oli paikalla kaikki pojat (tytöt on yleensä kaikki paikalla, mutta pojat ei niin yllätyin) ja kaksi uutta poikaa liitty. Mm. tää tyyppi johon kiinnittelin niitä tarroi viime sunnuntaina. No siin juttelin poikien kanssa paljon ja yks tuli selittää et lähetään Kiinaan yhdessä Elina... en ihan tajunnut. Sama tyyppi sano mua myös valehtelijaks kun se kysy mun ikää ja olin et 19 (korean ikä) ja se oli et "EI! Et oo 19, oot 18! Ope sano et oot 18! Valehtelija, valehtelija!" Mä vaan pohdin, et miks puhut open kaa mun iästä? Mut kyl se usko lopulta. Tuli kanssa taas tää "Elina, kuka meistä on komein?" ja yritin vaan kiertää sitä kysymystä hienosti, niin ne alko haukkuu toisiaan. "Elina, tällä on hevosennaama!" "Elina tän naama on ihan roskaa! Roskanaama!" jne. Olin vaan et ehhehe, ootte kaikki komeita... Jion mielestä mun ois vaan pitänyt valita joku, mutten haluu!! Ope kysy yhessä välissä, et kuka ei tuu treeneihin ens viikolla (leikillään) ja tää kiinatyyppi huutaa kovaa "ELINA!" Sen takii muut pojat oli vaan, et "Elina tää on ihan tyhmä, lyö sitä", mut päädytiin tekee highfive. En löynyt, sori. Pojat oli kyl hurjan levottomii koko treenit ja kiusas toisiaan ja opelta meinas mennä hermot.
   Minä ja Jio jatkettiin syömään ja takasin kirkolle vielä. Törmättiin nuortenpastoriin, joka halus ostaa meille jäätelöt niin mentiin vielä jätskille. Siellä puheltiin, mutta sillä oli kiire takaisin nin minä ja Jio jäätiin vielä syömään. Tän jälkeen mentiin yliopistolaisten Raamattutunnille (jossa ne ei opiskele yhtään näemmä), koska ne halus ja halusin muutenki nähdä yläastelaisen, joka hengailee siellä melkeenpä aina. Huoneeseen tuli pieni itikka, joka aiheutti suurta hämminkiä. Tunnin jälkeen lähin vaan kotiin.

Ei täs nyt muuta, lomaan on vielä aikaa. Mutta pääsen kohta Jejulle käymään, sitä odotellessa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti