torstai 22. maaliskuuta 2012

KUVIA!

Tätä on toivottavasti odotettu! Vähän vanhempiakin kuvia tuli laitettua

Korean folk village (25.2.2012)


Joku hieno rakennus
Vahanukkeja

Lisää vahanukkeja

Siitä oli vain pakko ottaa kuva!


Taideteos seinässä

En kyllä muista, mikä tän tarkoitus oli

Näyttääkö hyvältä?

Tykkäsin loikkia tosta yli. 
Tommonen hauska patsas. 

Lotte World 12.3.2012
Mun pääsylippuni 

Hienosta paraatista 

Minä ja sisko!

Churros! Ja maistui muuten niin hyvältä!

Tohon jonotettiin ulkona kylmässä sellanen tunti ja 20 minuuttia tai enemmän.

Gyeongbokgung palatsi 15.3.2012


Kun tultiin sisään

Minä ja kaverit! Miinus yksi joka kuvasi

Ne sano, että se on jokin mielikuvistusolento

Oli niin hauskannäköisiä siellä katon päällä 

Reput!


En kyllä tiedä, mikä se on...näitä oli jonkin verran ja niiden vieressä otettiin kuvat niiden thaituristien kanssa

Ihana näkymä!

Minä ja Yedam! Istuu nyt mun toisella puolella luokassa

Oli jännä puu

Lisää maisemia!

 Kotona 18.3.2012
Rakastan näitä riisijuttuja!!

Pöytä seremoniaa varten. Takana sermi, jossa on runo.

Ruoka on tuotu pöytään!

Oli muuten niin hyvää!

Ei ole muutto kesken tai mitään

Heti kun tullaan ovesta sisään

Tipun noi portaat alas vielä joskus aamuhorteessa

Yläkerta

Yläkerran olohuone! Ikkunat on ihanat!

Mun huoneeni! On muuten pieni

Rakas koulureppuni! Se on ihana!

3 kommenttia:

  1. Ooh melkosen komee talo! Toivottavasti uus vähintään yhtä hieno :D

    VastaaPoista
  2. Noita kuvia katellessa tulee niin mieleen korealainen leffa "Frozen Flower" : DDD

    VastaaPoista
  3. Yhyyy olisit minutki mukaan ottanu(: oon aina halunnu etelä-koreaan :(

    VastaaPoista