torstai 1. maaliskuuta 2012

Muutto!

Koska olen hostien koneella ei ole aata...kestakaa...

Maanantai 27.2.2012
Tanaan tapasin hostperheeni! Siskoni on toosi suloinen, mutta kerto mulle etta sen mielesta veljeni on tosi hyvannakoinen....ok ei siina mitaan ei ole eka kerta kun mulle on sanottu niin, mutta se on aina yhta outoa. Lahdettiin sitten koko perhe Souliin katsomaan koulua ja tervehtimaan opettajia. Tapasin sitten luokanopettajani, joka on mies ja enkun ope. Kuulemma tosi suosittu koulussa, kun on hauska ja mukava. No mut heitettiin sitten opettajien kokoukseen, joka alko silleen etta ne lauloi hengellisia lauluja. Katolinen koulu ja sita rataa. Mun piti sitten menna sinne eteen ja jaadyin niin pahasti etta sanoin vaan niinku moi....tosin ne taputti sille ihan hurjasti. Sain kuitenkin selville, etta kun olen se eka vaihtari siella IKINA niin niil ei ole mitaan kasitysta mun koulupuvusta. No saan sen sitten joskus. Sitten haivyttiin vaan sielta ja menin kirkolle tapaa loput vaihtarit ja saatiin vihdoin meidan puhelimet!! Ohjekirja on vaan mukavasti koreaksi.

Tiistai 28.2.2012
Tanaan oli paiva, jonka vietin Soulissa shoppaamassa siskon kanssa. Loysin Code V:n levyn!! Sita on etitty! Aplodit sille, joka tietaa kyseisen ryhman. Tama tapahtui siis kirjakaupassa, sitten lahettiin seikkailee Soulissa johonkin tavarataloon. Mentiin sellasella metrolinjalla, joka on aina taynna. Se muuten oli. Siel sitten oli sellanen random jatka, joka teki jotain voimistelu/venyttelya siina...mikas siina ku siihen kuiteski oli vahan tilaa. Tavaratalossa kavin sitten ekaa kertaa Starbuckissa ja poltin heti kieleni...kylla osaan. Mut musta ja siskostani on tullut niin paljon laheisempia nyt ja puhutaan tosi paljon! Se on tosi kivaa :))

Keskiviikko 29.2.2012
Aamiaiseksi tehtiin pannukakkuja, jotka oli tooosi hyvia! Se oli sellasta "just add water" taikinaa, mutta se oli oikeasti hurjan hyvaa. Mun temporary hostien isoaiti tuli sitten tosi yllattaen kylaan, hieman saikahdin kun huomasin sen keittiossa. Siskon mukaan se kehu mua tosi paljon kauniiksi ja laihaksi kiitos :D tajusin sen kylla kun se sano mulle etta olet kaunis...tan verran koreaa osaan! Sisko kans sit kerto kun lahettiin taas leffateatteriin kattoo elokuvaa (This means war, oli hyva) etta ihmiset tuijottaa mua tosi paljon ja sen jalkeen sita, kun ne ajattelee, etta siskon taytyy osaa englantia tosi hyvin. Ma en oikeasti huomaa yhtaan mitaan...illalla sitten hostperhe tuli hakemaan mua ja paasin vihdoin mun lopulliseen kotiin. Ei ole lamminta vetta eika lammitysta nyt ollenkaan pariin paivaan...mutta mulle soitettiin Maamme ja Korean kansallislaulu ja se oli hurjan mukavaa.

Torstai 1.3.2012
Mun annettiin nukkua tosi pitkaan, jonka jalkeen lahdettiin brunchille. Mentiin bakeryyn, jossa oli kaikki just leivottua ja ne oli niin hyvia. Sitten lahdettiin kiertelee Olympic parkia (koska asun siella lol) ja vuokrattiin sellanen nelinpoljettava pyora. Nyt kylla huomasin kun mua tuijotettiin. Oli muuten aivan ihana saa, tosi lamminta ja aurinkoista. Meidan kierroksen jalkeen lahdettiin sitten korealaiseen saunaan peseytyy, koska meilla ei tosiaan ole sita lamminta vetta viela. Se oli aika samanlainen paikka kuin suomalaiset pesutilat uimahallissa, mutta se tais kylla olla sekin siina samalla. Sitten lahettiin mun uuden hostsiskon kanssa tavarataloon ostaa mulle koulukenkia. Loydettiin molemmat, kesa- ja talvikengat. Ostin kanssa lisaa kpoplevyja, ainakin tiedetaan mihin kaikki rahat katoaa taalla ollessa. Seuraavaksi alan kerailee kdraamoja, mutta opin tan kielen ensin, jotta ymmarrankin niista jotain. Ihan kiva ettei hosteilla ole dvdsoitinta niin lahetan sitten vaan kaiken Suomeen ja katon ne sitten vuoden paasta, kylla toimii.

Huomenna alkaa koulu ja mulla on tosi, tosi aikainen heratys! Koulupukua ei siis tosiaan ole, mutta kylla tasta selvitaan. Huominen saa yksityispostauksen sitten, olkaa tarkkana! Kuvia laitan jossain vaiheessa, mutta nyt on vahan kiireisempaa. Jos on kirjoutusvirheita niin voiei koska en tosiaan ehdi/jaksa lukea postauksiani uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti