sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Sisko lähti!

Tuli tossa luettua aikaisemmat postaukset ja siellä oli tosiaan pilkkuja ihan missä sattuu ja parista lauseesta puuttu pari sanaa, niin kuulostivat vähän tyhmiltä. Pahoittelen jos häiritsee lukuiloa paljonkin.

Maanantai 19.3.2012
Eli tänään sitten vaihdettiin paikkoja ja istun nyt sellaisen tytön vieressä, joka ei puhu englantia ollenkaan ja on tosi ujo. No Yedam istuu ihan mun toisella puolella niin en ole aivan pihalla sitten kaikessa. Sen ihme aineen ope, josta kirjoitin viime maanantaihin ei tykännyt meidän korealainen hääseremonia esityksistä niin kaikkien pitää tehdä ne uudestaan. Ja tää aine on siis tosiaan joku kotielämä ja teknologia tai joku tollanen...Ja mulla oli tosiaan se eka tunti koreaa varareksin kanssa niin aloitettiin se silleen että se esitteli mulle koulua, kun en ole vielä saanut kierrosta hehee. Ja harjoiteltiin ääntämistä. Sen tunnin jälkeen lähdin kohti omaa luokkaa ja melkein juoksin päin meidän koulun komeinta opettajaa. Siin sitten sellanen hieno aaahannyeonghaseyo!! (pitäis laittaa ne hangulit koneelle...) Sitten ku päästiin koulusta niin joku tyttö tuli vaan pyytää, että otatko kuvia mun kanssa. Oon nyt sen kännykässä tosi nätin näkösenä. Hr-ope nauroi meille, sil on aina niin hauskaa. Juostiin kanssa JuYoungin (tän kanssa meen joka päivä kotiin) kanssa yhtä opea karkuun, kun se on sen mielestä niin pelottava. Metrossa viereisen lukion poika vaan moikkasi mua silleen tosi randomisti ja kaikki sen kaveritytöt hihitti siinä ja olin vaan silleen tosi hienosti silmät pyöreinä, että mitä? Kotona sain hengata tylsistyneenä pari tuntia yksin ja sitten lähdettiin syömään johonkin seisova pöytä ravintolaan. Ja se ruoka oli taivaallista siellä! (tästä tulee joku ruokablogi vielä kun mulla ei näemmä ole muuta kerrottavaa)

Tiistai 20.3.2012
Joo etiikan ope tykkää musta ihan oikeesti, tulee vaan puhuu mulle sellasta huonoa englantia jnejne ja sitten kun kaikkien pitää pitää puheet etiikan tunnilla vaan jostain niin yksi tyttö oli tehnyt kaikista meidän luokkalaisista lauseet, niin mähän olin sitten "Finland Beautiful Girl Elina" aww kiitos! Ja nyt nää päätti, että Elinan hiuksia on kiva letittää, niin siinähän niitä sitten letitettiin. Koulussa tuli kanssa ruokavälkällä SHINeen Sherlock radiosta niin en kiljunut tai mitään. Mun kaverit sitten nauro mulle. Koulun jälkeen menin taas JuYoungin kanssa kotiin niin metrossa oli meidän fysiikan ope niin mentiin sitten istuu sen kanssa ja siinä jutskattiin. Se osaa jonkin verran enkkua ja yllätyin kun se on Kentin suurin fani ja silleen. Sen unelma on mennä Ruotsiin ja nähdä Kent livenä ja se osasi jopa sanoa että "Jag heter..." (arvatkaa tiiänkö sen nimeä hahaa). Vois opettaa sille ruotsia ja kerrata itekin jee...Sillä on kaikki Kentin levyt ja se sano että se löys Kentin kun kuuli radiosta sitä joskus. Olin vaan silleen ööökiva. Mä näin kanssa muita tässä talossa asuvia! Kun musta tuntuu etten koskaan nää niitä! Oli hieno tunne! Illalla vielä opettelin meidän tv:n käyttämistä tälleen ajoissa...sisko kanssa lähti tänään Japaniin mutten saanut mennä sen kaa kentälle niin menin vaan kouluun...aamulla sanottiin moikat nopee.

Keskiviikko 21.3.2012
No se kirkkohomma olikin kaksi tuntia niin yksi meidän kivoista tunneista lähti pois! Siel kirkkojutussa yks opettaja tuli sitten mulle että taputataputa! Taputin sitten ihan kunnolla (siis laulujen aikana)...ruuaksi oli tänään spagettia ja mulla oli tosi hieno säätö sen kanssa. Kavereilla tais olla aika hauskaa kun improvisoin siinä niiden puikkojen kanssa. Multa kysyttiin että mikset ottanut haarukkaa mukaan. Joo a) mulla ei ole ruokalistaa niin en tiedä mitä on ruokana ja b) ei muuten tullut mieleen. Mutta meillä oli jotain maissikeittoa ja se oli ihanaa <33. Ja mun veljeni on nyt sitten varattu parille tytölle kun puhuin vähän siitä ja sen urheiluharrastuksesta (pelaa lätkää niin hahaa). Nää on ihan intona suomalaisista pojista. Piirtelin mun edessä istuvista tytöistä chibiukkoja kun yks niistä pyys ja se oli ihan silleen "Oi oot niin taitava! Tästä tulee mun aarre!" Ja huom se tyttö on TODELLA hyvä piirtämään. Näytti mulle yhtä kuvaa, oli piirtänyt tytön ja se oli silleen "ei tarkoituksella, mutta tästä tulikin sä". Nää on vaan niin suloisia! Sitten taas hiuksien letitystä, nyt kuviksen tunnilla ku se oli taas niitä tunteja että ope vaan selitti jotain hienoa. Sitten meillä oli ekaa kertaa klubiaktiviteettaja ja oon tosiaan meidän koulun englanninkielisessä lehdessä. Pääsin kulttuuriosastolle, joka on ihan ekaa kertaa siinä lehdessä! Se opettaja on kans aivan ihana, yks enkunopettajista ja puhuu tosi hyvää enkkua. Kysy sitten multa, että puhutaanko Suomessa vaan enkkua. Sit se oli tosi yllättynyt kun sanoin et ei, kun suomea ja kehui sitten viel mun englantia. Ja pyys että luen kaikkien muiden kerholaisten artikkelit ennen kuin annan ne sitten sille. Ok, mulla on paljon hommaa. Koulun jälkeen jäin vielä meidän study group tapaamiseen. Huom tääkin enkkua siis...oon suosittu niissä piireissä.

Torstai 22.3.2012
Nyt oli sitten korean tunti hr-open kaa. Oli hauskaa ja sillä varsinkin! Loppu aika taas vaan puhuttiin kaikkee tosi epäolennaista. Mut se on tosi edistyksellinen ope, ei oikeen tykkää korean opetustyylistä. Tunneilla piirtelin taas luokkalaisista chibiukkoja kun sain lisää tilauksia, on se niin kivaa. Ja A-enkun tunnilla yksi tyttö piirsi musta kuvan ja anto sen mulle. Kiitos, oli niin hieno! Hyvin ajoitettuna sain yhessä välissä päivää aivan kauheat vatsakivut ja mun aivan ihanat kaverit (JuYoung ja joku sen kaveri) tuli koko matkan metrolla mun kanssa, kun olin niin kivoissa kivuissa. Sellasii mukavia kipuaaltoja ja pistämistä ah. Onneksi sain istua sen matkan. Ne oli kanssa niin huolissaan musta ja tulivat tosiaan sen puoli tuntia ensin mun asemalle ja menivät sitten vielä puoli tuntia takaisin kotiin. Aivan ihania. Kotona omma laitto mut vaan nukkuu ja sain sellasen tosi hauskan vatsanlämmittäjän. Oikeesti ottaisin vatsakipuja ihan vaan sen takii että saan semmosii lämmittää vatsaani. No nukuin jonkun pari tuntia ja sitten söin jotain riisipuurohommaa joku on vissiin hyvää vatsalle. Sen jälkeen ahkerasti tein matikanläksyjä ja painuin takaisin nukkumaan.

Perjantai 23.3.2012
Koristeltiin meidän luokkaa ja sellasta hienoo seinää, se on upee! Ja meillä on kanssa akvaario meidän luokassa siistii. Sitten sen A-enkun ope (joka on pelottava eikä oikeen osaa ääntää) laitto mut lukee aivan tajuttomasti sitä tekstiä. Siinä sitten sellasta epätoivoista naurua multa ja kaveritkin siinä vieressä naureskeli. Koulun jälkeen menin IU:lle (sillä on siis sama nimi kun IU:lla niin nää helpotti mua ja nyt sitä kutsutaan sitten IU:ksi) ja siellä syötiin Sweet potatoes! (jaksoinpa suomentaa, mutta oikeesti rakastan niitä) No sen perhe tuli myöhemmin kotiin ja sen vanhempi pikkuveli oli törmännyt vissiin johonkin niin sillä oli sellanen kiva verinoro kasvoissa. Juu ja sen nuorempi pikkuveli tuli vielä myöhemmin ja se oli tosi ujo. Meni vaan mua piiloon ja yllätyin kun ne sano et se on 15! Vaan vuoden nuorempi ku mun veli! (nää on siis korean iät) Se näytti ihan ala-astelaiselta. Ja se vanhempi veli tuijotteli mua ihan rauhassa aina välistä, olin vaan silleen jooo. Syötiin siellä friteerattua kanaa ja niissähän oli luut sisällä kui kiva. No  katottiin viel Music Bankia ja mun oli pakko katsoa SHINeen comeback!! Olin sen takia kotona myöhässä joku 5 minuuttia ja seison siinä oven takana vielä 5 minuuttia lisää kun se ovi oli takalukossa ja vanhemmat ei tajunneet puhelimessa kun selitin, että oon siinä oven edessä. Yhessä välissä tajusin et meil on hei ovikello! Oli hieno fiilis ja pääsin sitten sisään. Tälleen sokeat ihmiset, moi vaan!

Lauantai 24.3.2012
11 lähdin sitten tapaamaan SoYoonia Insadongille (mun klubikaveri). Ostin siellä sitten synttärilahjan ommalle, enpäs kerro minkä! Ja päätin mennä sinne uudestaan myöhemmin ostaa yhen aivan ihanan peilin ja suloisen kukkaron. Mentiin sellaselle kojulle ostaa semmosii hienoi makeisii niin niillä oli harjoteltuna sellanen hieno vuoropuhelu ja siinä ne demonstroi mulle miten niitä tehdään. Oliko vaan vähän hienoa! Ja ne oli tosi yllättyneitä kun ne kuuli että oon lukiossa, näin se menee. No Insadongilta lähdin sitten tapaamaan Suvia ja Ruusua, sinne missä Suvi asuu, eli ihan kuusen verrattuna mun kämppään. Suville syömään ja sen jälkeen lähdettiin seikkailee ja ettii Noraebangia (karaokea). Löydettiin kyllä se paikka ja olin silleen et hei mähän oon ollu täällä! (siis sillä alueella, siellä etittiin vielä hyvää Noraebangia) Sitten kun löydettiin yksi niin saatiin sellanen tosi iso huone, vähän turhankin iso kolmelle. Siellä laulettiin sellanen puoltoistatuntia ja pakkohan mun oli vetää Richard Marxin Right Here Waiting! On vaan niin ihana kappale. Ja laulettiin niinku yks kpoplaulu ja se oli vaan niin fail ku pystyttiin laulaa kunnolla vaan ne enkunkieliset kohdat, ku ei olla tarpeeksi nopeita lukee hangulia. No ei se mitään meillä oli hauskaa. Sen jälkeen mentiin mäkkiin metelöimään ja syötiin (tai mä söin) vauhilla. Ja sitten juostiin metroon ja sain vaihtaa linjaa vaan 3 kertaa et pääsin kotiin. 20 minaa myöhässä, mutta mulle ei sanottu mitään, niin kaikki hyvin. Ei kyl ollu vanhemmatkaan kotona, mut ne tiesi että olin myöhässä.

Sunnuntai 25.3.2012
Aamulla aloin siivoamaan. Mun pitää imuroida, luututa ja pyyhkiä pölyt mun huoneesta ja käytävältä. Ja pestä vessa kokonaan. Kaksi kertaa viikossa, keskiviikko ja viikonloppu. Ok ei mitään ongelmaa, jos ei tartte paljoo siivota niin se on ihan hauskaa. Ja mun huone on tosiaan tosi pieni niin ei siinä paljoo oo mitään tekemistä. Syötiin kiinalaista taas vaihteeksi ja lähin ulos vaan kävelee ja tutkii paikkoja. Nyt tiedän et miten mun pitää kävellä yhelle torialueelle. Takaisin kotiin ja meninkin nukkumaan kun väsytti niin paljon. Omman kanssa mentiin myöhemmin kauppaan ja musta tuntuu että otettiin kotiinkuljetus niille ostoksille tai jotain. Ja joo siihen kauppaan on matkaa joku 200 metriä meiltä mutta ok...ihan kiva joo. Join kahvimaitoa ja se oli niin pahaa yh. Ja taas syötiin. Mulla oli tekemättä yksi enkun kirjoitus niin menin kirjoittamaan sitä koneelle, semmonen hieno selostus paikoista missä täytyy käydä Suomessa. Vähänkö lähen matkustaa Suomessa sitten kun tulen takaisin! Siinä sitten meni pari tuntia ja sen jälkeen me syötiin taas! Yhtä ainetta varten piti kanssa kirjoittaa lauseita koreaksi niin tein ne nopeasti omman ja apan avustuksella ja nyt on kaikki hyvin. Painun nukkumaan kun huomenna on taas koulua. Meidät kans tarkastetaan jossain välissä ensi viikkoa, että millaset hiukset on, onko lävistyksiä, miten pitkä on hame jnejne...en sit tiiä miten mun käy mutta katotaan. Kun mun hame on vähän liian lyhyt mutmut siellä oli hei vaan  kaksi vaihtoehtoa ja toisessa oli ompeluvirhe! Näin se menee! :D

Ensi viikolla mun pitäisi kans vihdoin tavata mun pikkusiskoni! Odotan innolla! Ja nyt jopa vaivauduin lukemaan tän läpi, niin eieiei mulla oli sana "sitten" varmaan joka ikisessä lauseessa...vois laittaa nyt sen sitten kieltoon...vaan pari sitten sanaa yhessä postauksessa tai jotain....ja sori tää on tehty tosi kiireessä kun haluun vaan nukkumaan tosissani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti